Pinigų grąžinimo politika

Kadangi mūsų parduodamos prekės yra skaitmeninės ir pristatomos internetu ir negali būti fiziškai grąžintos, grąžinimo ir pinigų grąžinimo politika yra ribota.

Sąlygos, kai pinigų grąžinimas galimas:

  1. Nepavyko Atsisiųsti: Jei dėl techninių priežasčių nepavyko atsisiųsti skaitmeninės prekės, ir mūsų techninė pagalba negali išspręsti problemos, pinigų grąžinimas gali būti suteiktas.

  2. Prekės Defektai: Jei skaitmeninė prekė yra sugadinta, turi techninių klaidų ar neatitinka aprašymo, galite kreiptis dėl pinigų grąžinimo per 14 dienų nuo pirkimo datos.

  3. Netinkama Prekė: Jei gavote netinkamą skaitmeninę prekę (pvz., atsisiuntėte neteisingą failą), susisiekite su mumis, kad išspręstume problemą. Jei netinkama prekė buvo pateikta dėl mūsų klaidos, pinigų grąžinimas bus suteiktas.

Sąlygos, kai pinigų grąžinimas nėra galimas:

  1. Atsisiųstos ir Naudotos Prekės: Kai skaitmeninė prekė buvo sėkmingai atsisiųsta ir ja pradėta naudotis, pinigų grąžinimas paprastai nėra suteikiamas, nebent prekė turi defektų arba neatitinka aprašymo.

  2. Keitimai Nuomones: Jei apsigalvojote ar prekę įsigijote per klaidą, pinigų grąžinimas negalimas.

  3. Neatitinkančios Lūkesčių Prekės: Jei skaitmeninė prekė neatitiko jūsų asmeninių lūkesčių (pvz., turinio, formatu), pinigų grąžinimas nėra suteikiamas.

Procedūra:

Jei manote, kad turite teisę į pinigų grąžinimą pagal aukščiau nurodytas sąlygas, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda per 14 dienų nuo pirkimo datos, pateikdami pirkimo įrodymą ir išsamiai aprašydami problemą. Mes peržiūrėsime jūsų prašymą ir atsakysime per 7 darbo dienas.

Kontaktinė Informacija:

Jei turite klausimų ar norite pradėti grąžinimo procesą, prašome susisiekti su mumis - info@motore.lt. Mes esame pasiruošę jums padėti ir užtikrinti, kad jūsų patirtis su mumis būtų teigiama.